2011. augusztus 24., szerda

Kismama kertészsort !!! L-es(Mode creations) - Jelenlegi ára: 1 150 Ft

Eladó a képen látható Kismama kertészsort. Mode creations magyar termék mega toysban vásárolt.
Méret: L-es.
Hibája hogy az egyik kantár leszakadt(fényképeztem 3. kép) én kézzel jó rondán vissza varrtam, más hibája nincs.
Nagyon kényelmes viselet nagy pocakkal nyáron. Dereka belül gumival állítható.
Testesebb anyukáknak ajánlom most 84kg vagyok(sajnos)  175cm magas és a legkisebb állásban jó rám még  eggyel nagyobb állásba lehet gombolni szerintem   94kg-ig biztosan kényelmesen lehet hordani . Tehát gumival és a gombokkal is lehet szűkíteni ill. tágítani.



Jelenlegi ára: 1 150 Ft

Az aukció vége: 2011-09-11 06:54
. Kismama kertészsort !!! L-es(Mode creations) - Jelenlegi ára: 1 150 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése